a

[Airdrop] COCOS CJ Friends Club: Mimari çekirdek yükseltmeleri, zincire dayalı yeni nesil oyun ortamı ve bulutla işleme dahil Cocos-BCX’in gelecekteki büyük güncellemeleri:

coinnet
coinnet

COCOS CJ Friends Club’de Öne Çıkanlar..

  1. COCOS topluluklarının küresel olarak toplam ölçeği 200.000’i aştı ve yerel toplulukların toplam ölçeği ise 120.000’i aşmış durumda.
  2. CJ NFT biletlerine ek olarak Cocos-BCX, NFT senaryolarının gelişini gerçekleştirmek için daha fazla kuruluşla işbirliği yapmayı dört gözle bekliyoruz.
  3. Cocos-BCX, gelişmiş bir DeFi (merkezi olmayan) ticaret sistemine sahiptir.

. . .

1 Ağustos’ta Cocos-BCX, 2018 Çin Blockchain Teknolojisi ve Oyun Geliştiricileri Konferansı Cocos Özel Oturumu ve 2019 Küresel Blockchain Oyunu Ekolojik Konferansı’nın ardından Şangay’da “Cocos-BCX ChinaJoy Arkadaşlar Kulübü 2020” düzenledi.  2020’de tekrar görüşmek üzere!!.

Cocos-BCX küresel topluluk katılımcısı Alvin, Cocos-BCX teknik mimarı Yoda, DAPPX CEO’su Minghui Cai, ChainPlay CEO’su Neo ve Diablo Chain Youshen 2’nin yapımcısı Xuanfeng Hu, paylaşılacak temel fikirleriyle katkıda bulundular. Ayrıca, sürpriz misafir katılımcı BCX’in baş teknik danışmanı Cocos-Kevin, Cocos-BCX halk zincirinin en son geliştirme yönünü de ele aldı.

Alvin: COCOS küresel olarak topluluklarının toplam ölçeği 200.000’i aştı ve yerel toplulukların toplam ölçeği ise 120.000’i aşmış durumda..

Cocos-BCX küresel katılımcısı Alvin, Cocos-BCX’in son altı aydaki dinamiklerinin bir özetini sundu.

12 Aralık 2019’da Cocos-BCX MainNet 1.0 sürümü “Kang Rinpoche” nin resmi lansmanından bu yana, COCOS 27 Şubat 2020’de ERC20’den MainNet’e ve 2 Nisan’da Binance, Tiger Symbol, Bitpie Wallet’a taşındı Tüm cüzdanlar Cocos’u tamamladı -BCX (COCOS) MainNet anahtarı ve MainNet COCOS yeniden çıkarma ve işlem hizmetlerini açtı; 11 Mayıs’ta Cocos-BCX MainNet düğüm (Node) seçim oylaması resmi olarak başlatıldı; 18 Mayıs’ta, MXC platformunun ana kartında COCOS başlatıldı.

ChainPlay tarafından geliştirilen “Crypto Knights” ın 27 Aralık 2019’da Cocos-BCX MainNet’te piyasaya sürülmesinden sonra, ChainPlay’in başka bir oyunu olan “The Dragon Must Die” da 27 Haziran 2020’de başladı. Cocos -BCX. Bu dönemde 11 Haziran’da XPET tarafından geliştirilen “Monster World” ve 15 Haziran’da GPE tarafından geliştirilen “Panda Games” de Cocos-BCX MainNet’in inişini tamamladı. 27 Temmuz’da, DappBirds tarafından geliştirilen “Go Block” da Cocos-BCX’in resmi olarak lansmanını yaptı ……

Yukarıda bahsedilen konular ve daha fazla gayretleriyle Alvin, 30 Temmuz 2020 itibariyle Cocos-BCX küresel topluluğunun toplam ölçeğinin 200.000’i aştığını ve yerel topluluğun toplam ölçeğinin 120.000’i aştığını belirtti. Bunlar arasında WeChat gruplarının sayısı 100.000’i aştı, WeChat topluluğu çevrimiçi etkinliklerinin sayısı 70’i aştı, WeChat çevrimiçi etkinliklerine katılanların sayısı 1 milyonu aştı ve etkinlik ödülü 10 milyon COCOS’u aştı; Twitter takipçileri 19.000’i aştı ve toplam Telegram kullanıcı sayısı 46.000’i aştı. Şu anda, Cocos-BCX’in 12 olgun uluslararası topluluğu vardır ve birkaç ulusal topluluk incelenmektedir.

Aynı zamanda 30 Temmuz 2020 itibarıyla Cocos-BCX MainNet blok yüksekliği 10 milyonu, hesap sayısı 1,2 milyonu ve toplam işlem sayısı 4 milyonu aştı.

. . .

Yoda: CJ NFT biletine ek olarak Cocos-BCX, NFT sahnesinin varoluşunu gerçekleştirmek için daha fazla kuruluşla işbirliği yapmayı dört gözle bekliyor.

Cocos-BCX teknik mimarı Yoda, toplantıda Cocos-BCX’in belirli NFT varoluş senaryolarını paylaştı.

Örneğin, bu yılki 18. Çin Uluslararası Dijital İnteraktif Eğlence Fuarı (ChinaJoy) eşzamanlı çevrimiçi sergisi – ilk ChinaJoy Plus, Cocos-BCX, ziyaretçilere hatıra ve özel NFT biletleri sağlamak için kullanıcı sistemine blok zincir teknolojisi yerleştirmek için teknik destek sağlıyor.

Buna ek olarak, Cocos-BCX ayrıca Pizza Festival Pizza NFT, Dragon Boat Festival Sticky Rice Dumpling NFT, Children’s day Lollipop NFT dahil NFT alışveriş merkezini başlattı ve oyun bağlantısı oluşturmak için “Crypto Knights” ile senkronize edildi ve oyun rozeti NFT başlatıldı.

Yoda, Cocos-BCX’in geliştirici topluluğuna daha eksiksiz ve zengin oyun altyapısı ve geliştirme araçları sağlamaya devam edeceğini ve oyun endüstrisinde ve hatta daha fazla endüstride daha fazla NFT varoluş senaryosu elde etmek için daha fazla kuruluşla çalışmayı dört gözle beklediğini söyledi.

. . .

Kevin: Cocos-BCX, mimari çekirdek yükseltmeleri, zincir tabanlı yeni nesil oyun ortamı ve bulut işleme dahil olmak üzere bir dizi güncellemeden geçecek.

Bu eski arkadaşlar toplantısının sürpriz bir konuğu olarak, Cocos-BCX baş teknik danışmanı, Cocos-BCX halka açık zincirinin en son geliştirme yönünü açıkladı.

Bunlar arasında, sistem çekirdeğinin yeni bir sisteme yükseltilmesi ve uyumluluğuyla sınırlı olmamakla birlikte, performansını artırırken mevcut özellikleri korurken, birden çok yeni özelliği dahil etme, EOS sözleşme kodunun bir kısmıyla uyumluluk ve farklı dillerde sözleşme kodlarına izin verme Cocos sözleşme kodlarının güncel sürümüyle bir arada bulunur. Zincir ve buluta dayalı işleme dayalı yeni nesil oyun ortamını sağlamak için oyunlarda ve karmaşık iş alanlarında blok zinciri, bulut işleme, LAYER-2 ve diğer teknolojileri yeniden kullanın ve uygulayın. Ek olarak, gelecekte Cocos-BCX’te de olacak Merkezi olmayan depolamayı ve merkezi olmayan kabul desteğini artırın ve mevcut sistem destek araçlarının sürekli iyileştirilmesini sağlayın …

Cocos-BCX MainNet ile ilgili daha fazla güncelleme için, Cocos-BCX tarafından ilerki zamanlarda kademeli olarak duyurulacaktır.

Kevin, Cocos-BCX MainNet’in güncelleme yönüne ek olarak, Yeni DeFi’nin Cocos-BCX halka açık zinciriyle uyumluluğunu da paylaştı: Cocos-BCX, tam işlem fonksiyonları ve ürün özelliklerine sahip tam bir merkezi olmayan ağ olarak ve doğal olarak DeFi ile donatılmış Özelliklerin desteği ve atomik işlem özelliklerinin desteği ile NFT’ler dahil çeşitli dijital varlıkların merkezi olmayan işlemlerini gerçekleştirebilir. Nispeten eksiksiz bir finansal varlık kapsama kapasitesine sahiptir ve sıradan DeFi’nin merkezi olmayan işlem fonksiyonunun gelişmiş bir versiyonu olarak ta düşünülebilir.

. . .

Bay Minghui Cai: Cocos-BCX halka açık zincirinin öğrenme, geliştirme ve zincirleme maliyetleri düşüktür.

Bay Minghui Cai, DAPPX’e bir giriş yaptı ve Cocos-BCX ile işbirliği deneyimini paylaştı.

DAPPX’in CEO’su olan Bay Minghui Cai, DAPPX’in blockchain dünyasına giren insanların sorununu çözmeye kararlı olduğunu, kullanıcıların blockchain uygulamalarının keşif yaparak paylaşım süreci deneyimini tamamlamasına yardımcı olduğunu ve ayrıca geliştiricilere Ar-Ge promosyonu sağladığını açıkladı. Blok zinciri uygulamaları için tam bağlantılı hizmetleri çalıştırın. Şu anda, DAPPX platformu 1.000’den fazla blok zinciri uygulamasına yerleşti ve Cocos-BCX, EOS, TRON, IOST gibi birden fazla aktif halka açık zincirle bağlantılı ve platform kullanıcılarının sayısı 300.000’e yakın durumda.

DAPPX tarafından geliştirilen cüzdan, cüzdan hesap yönetimi, transfer ve kaynaklar, düğüm oylama yönetimi, parmak izi / yüz tanıma, uygulama kayan pencere, cüzdan SDK ve diğer eksiksiz işlevleri destekler. Bunların arasında, uygulama kayan pencere işlevi, endüstri çapında özel bir işlevdir.

DAPPX ve Cocos-BCX, “Crypto Knights”, “XPET Monster World” ve “The Dragon Must Die” gibi oyunlar için ortak faaliyetleri tamamladı.

Bu etkinlikler aracılığıyla Bay Minghui Cai, Cocos-BCX’in oyun geliştirme için uygun olan rastgele sayılar, sözleşme oturumu mekanizmaları, zamanlayıcılar ve kalp atışı işlevleri gibi eksiksiz ve zengin olduğunu söyledi.

. . .

Neo: “Crypto Knights” ın COCOS versiyonunun zincir değişikliğini 1 hafta boyunca sadece 2 kişinin aldığını ve halka açık olan zincir modelinin, geliştiriciler için çok dost canlısı olduğunu ifede etti.

ChainPlay’in kurucusu NEO, blockchain oyun geliştirme ile ilgili bir durum çalışmasını sundu.

Geleneksel bir oyun oyuncusu olarak NEO, “Dragon Babu”, “Xuanyuan Sword Online”, “Fishing Master 3” gibi birçok geleneksel oyunun geliştirilmesine katıldı ve birçok DApp geliştirdi ve birçok halka açık zincirle bağlantı kurdu.

ChainPlay tarafından geliştirilen “Crypto Knights”, stake modunu destekleyen dünyanın ilk kart önleme strateji oyunudur. Şu anda EOS ve Cocos-BCX halka açık zincirlerini destekliyor ve 2019 Altın Çay Ödülleri İlk 10 oyununda en iyi blok zinciri olarak derecelendirildi ve Altın Finans “2019 DApp En Yenilikçi Ödülü” nü kazandı…

NEO, Staking Game’in elde etmeyi umduğu etkinin oyuncular, halka açık zincirler ve oyun partileri için bir kazan-kazan durumu olduğunu belirtti. Stake mekanizmasının giriş eşiğine ve fon güvenliğinin gizli tehlikelerine bağlı olarak, “Crypto Knights” tarafından yapılan optimizasyonlar şunlardır:

  1. Belirli bir miktar ücretsiz vererek ve yerel kaynaklar olmadan oynayabilirsiniz;
  2. Sözleşme katmanı, fon tutarlılığı doğrulaması yapar ve operasyon Katmanı, oyuncuların mortgage fonlarını anında aktarır;
  3. Oynanışı artırmak için ipotek içermeyen bir sistem tasarlayın;
  4. Mortgage kaynak kullanım döngüsünü artırın.

“The Dragon Must Die” tipik bir geleneksel mobil oyundur. Zincir reformu sürecinde, ChainPlay oyununun ticaret sistemini, madencilik sistemini, temettü sistemini ve promosyon sistemini ekledi.

Bu iki oyun Cocos-BCX MainNet’e bağlandığından beri 1 hafta boyunca ortalama 2 kişi alıyor. Cocos-BCX halka açık zinciri, geliştiriciler için oldukça arkadaş canlısıdır.

Son olarak NEO, zincir oyunların avantajlarının şunlar olduğunu belirtti: oyuncuların iyi ödeme alışkanlıkları var, zincir oyunlar sürekli yeni şeyler ortaya çıkıyor ve halka açık zincirler daha destekleyici, aynı zamanda zincir oyunların dezavantajları sınırlı kullanıcı ölçeği ve merkezi olmayan halk zincir ekolojisi, Belirsiz politika yönelimi, yüksek geliştirme eşiği, yüksek işletme eşiği vb.. olduğunu ifade etti.. . .

Hu Xuanfeng: Chaingames şayet bir oyun geliştirmek istiyorsa, geleneksel kullanıcı engellerini aşmaları gerekir..

Hu Xuanfeng, “Dark Chain Youshen 1” ve “Dark Chain Youshen 2” nin yapımcısıdır. Bunlar arasında, “Dark Chain Youshen 2” 1 Aralık 2019’da herkese açık olan beta sürümünü yayınladı.

“Dark Chain You Shen” de oyuncular fiyatları belirler ve serbestçe ticaret yapar. “Dark Chain You Shen”, ilk kez toplum yönetimini gerçekleştirmek için ekonomik yöntemler kullanıyor. Blockchain teknolojisi sayesinde, kullanıcıların varlıkları, ücretsiz işlemleri ve kişisel çıkarları özelleştirmesine, böylece P2E (Pay to Earn) oyunları için yeni bir iş modeli oluşturmasına olanak tanır … Aynı zamanda “Dark Chain You Shen” de oluşturuldu ve ürün ekonomik değerinin birikmesi yoluyla token değeri oluşturan bir token modeli uyguladı.

Hu Xuanfeng’e göre, “Dark Chain Youshen”, 2019 Altın Çay Ödülleri’ndeki en iyi blockchain oyunu, Golden Finance “2019 DApp En Yenilikçi Ödülü” ve “Dark Chain Youshen 1” de dahil olmak üzere birçok ödül kazandı. titizlikle güncellenen 23 versiyon var.

Bu tür çabalarıyla, “Dark Chain Youshen 1″ %75 elde bulundurma oranıyla günlük ortalama 1000 kişilik aktif ve 20.000 kişilik sadık oyuncuya sahip oldu. Zaten blockchain oyunlarında da liderdir…

Geleneksel oyun ortağım bana 1000 günlük hayattan bahsetmememi söyledi.  Fakat çok düşük olan ve ikinci elde bulundurma oranından hala bahsedilebilir. ” Bay Xuanfeng Hu kendi kendine güldü, “Bu yılların zincir oyun geliştirme deneyimi, hızlı kar elde etmek istediğimi ve bunu anlamamı sağlıyor. Zincir oyun kullanıcıları teknolojiden çok kullanım kolaylığına önem veriyor. Ve daha fazla para kazanmakla ilgileniyorlar…

Zincir oyunların mevcut durumu ve nasıl geliştirilmeye devam edileceği ile ilgili olarak Hu Xuanfeng, “Geleneksel kullanıcı engellerini aşmanın bir yolunu bulmalıyız” dedi.

Cocos-BCX, bir ilk dijital ekonomi oyun platformudur. Amacı, eksiksiz bir çok platformlu oyun işletim ortamı oluşturmak, yani blok zinciri oyun geliştiricilerine geliştirme sürecinde ve ayrıca blok zinciri oyunları için kolaylık ve eksiksizlik sağlamaktır. Kullanıcı yepyeni bir oyun deneyimi getiriyor ve önceki oyun formunun ötesine geçiyor. Oyunda edinilen tüm varlıklar kullanıcıya ait olacaktır.

 

Daha fazla proje detayı için lütfen Cocos-BCX projesi resmi web sitesini ziyaret edin : www.cocosbcx.io

. . . . .

Cocos-BCX Hakkında:

Website:https://www.cocosbcx.io/

Weibo:https://www.weibo.com/u/2183715773

Twitter:https://twitter.com/CocosBCX

Reddit:https://www.reddit.com/user/cocos-bcx/

GitHub:https://github.com/CocosBCX

Medium:https://medium.com/@CocosBCX

Telegram EN:https://t.me/cocosbcxen

Telegram CN:https://t.me/CocosBCX

Telegram Vietnam:https://t.me/cocosbcxvietnam

Telegram Russia: https://t.me/cocosbcxru

Facebook:https://www.facebook.com/cocosbcx/

Discord:https://discord.gg/jdJMNtC

Developer Document:https://cn-dev.cocosbcx.io/

COCOS Bounty: https://bounty.cocosbcx.io/

Cocos-BCX Blockchain Explorer:https://explorer.cocosbcx.io/

YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.